Радно време: Понедељак - Петак, 08:00 - 17:00

Предмет - хемија

 

 

Основне напомене

 

-Да би ученици успешно пратили час хемије потребно је да свако од њих поседује уџбенички комплет – уџбеник  и радна свеска, школска свеска (свеска на квадратиће А4, али и не мора бити А4) и прибор за писање. Дигитрон са основним рачунским радњама.

 

Оцењивање ученика 

 

Иницијални тест – обавља се на почетку школске године у првој или другој недељи. Процењују се претходна постигнућа која су од значаја за предмет. Иницијални тест се не оцењује већ служи за планирање рада и даље праћење напредовања ученика.

 

 

Ученик добија оцену на основу контролних и писмених задатака, усменог одговарања и активности на часу.

Закључна оцена на крају школске године изводи се на основу просека свих оцена добијених током оба полугодишта.

 

Контролни:

 

- У сваком полугодишту ученици раде по контролне задатке после сваке области

- Термини контролних и писмених задатка ће бити видљиви за ученике и родитеље на сајту школе.

- Сваки ученик има право на једну поправку оцене са контролног задатка у току полугодишта.

Поправка се ради на претчасу или после часова у договору са наставником, најдаље 8 дана после прве израде.

- Ученици који из оправданих разлога не раде тест у редовном термину, моћи ће исти радити само једном  без права на поправку у термину који договоре са наставником. 

 

Писмена провера постигнућа ученика – обавља се у току оба полугођа на основу плана контролних вежби након сваке теме

Тестови од 15 минута обављају се без најаве – оцена се уписује у наставничку евиденцију без уписивања у дневник. Три петнаесто минутна теста могу се оценити, а оцена се изводи као аритметичка средина.

Школска и радна свеска – наставник може да оцени школске и радне свеске на крају полугодишта/школске године. Оцењује се – садржај свеске, уредност…

Домаћи задатак – наставник вреднује сваки домаћи задатак. 

Ученици ће редовно добијати домаће задатке, који ће на наредном часу бити проверени. Редовност у изради домаћих задатака биће евидентирана у еС дневнику; пре уношења у електронски дневник израду домаћег евидентирати у личну евиденцију (свеску)

Усмена провера постигнућа ученика – обавља се у току оба полугођа – дискусија на часу, проблемски задаци, мапе појмова …

Сјајна идеја – добија онај ученик/ученица који у току часа закључи, повеже, пронађе решење за постављени проблем 

Практичан рад - ученик/ученица се оцењује за извођење огледа, лабораторијске вежбе, израда проблемских задатака

Активност – различите активности којима се показује примена знања ученика, самосталност у раду, примена мера заштите и безбедности према себи, другима и околини при извођењу експеримената

- Да ли је дошао спреман на час (има све што је потребно за рад на часу);

- Да ли пажљиво прати наставу и учествује у активностима, сарађује са другим ученицима;

Ученик се оцењује на основу

  • Учешћа на општинском, окружном или републичком такмичењу
  • Учешће у различитим облицима групног рада – израда паноа, постера, презентација или индивидуална израда презентације, паноа
  • Писање есеја

Ваннаставне активности – ангажовање ученика у ваннаставним активностима Фестивал науке у школи, активностима у обележавању значајних датума Дан воде, Дан планете земље итд…

Остало – у закључну оцену могу за крај полугодишта/школске године могу да уђу и остале активности, његово залагање, редован долазак на часове додатне и допунске наставе, припремне наставе

Владање ученика

 

- На часу се редовно прати понашање свих ученика;

- За мање ометање часа наставник опомиње ученика;

- Наставник уноси у еС дневник запажање о владању ученика само у случају поновљеног  непримереног понашања или нереаговања на опомене;

- Наставник редовно обавештава разредног старешину о владању ученика, а по потреби и стручну службу (педагог, психолог).

 

Информисање родитеља и ученика о учењу и понашању:

- Ученици на часовима усмено добијају повратну информацију о напредовању и учењу;

- Родитељи ће добити повратну информацију о активности ученика  у виду коментара у еС дневнику. 

 

Сви родитељи који желе могу заказати разговор са предметним наставником, уз претходну најаву и договор.