


Критеријуми оцењивања
- Физичко и здравствено васпитање -
Бројчано оцењивање успеха ученика из предмета физичко издравствено васпитање обавља се на основу следећих критеријума:
- ученик , добија оцену одличан (5) ако остварује веома значајан напредак у савладавању програма предмета и у потпуности самостално испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз веома висок степен ангажовања .
По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи сложени комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама.
По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи веома висок ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.
По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике на високом нивоу у свакодневним животним ситуацијам и игри.
По завршетку теме спортске игре, ученик одлично користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на школским такмичењима.
По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у различитом ритму и игра народно коло.
- ученик добија оцену врло добар (4), ако остварује значајан напредак у савладавању програма предмета и у потпуности, самостално, испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз висок степен ангажовања.
По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи једноставни комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама.
По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи висок ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.
По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике у свакодневним животним ситуацијам и игри.
По завршетку теме спортске игре, ученик користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на унутраодељенским такмичењима.
По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у ритму и игра народно коло.
- ученик добија оцену добар (3), ако остварује напредак у савладавању програма предмета и у потпуности, самостално испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз ангажовање ученика.
По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама.
По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи достигнути ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.
По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике уз помоћ наставника.
По завршетку теме спортске игре, ученик делимично користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на појединим такмичењима.
По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у ритму уз помоћ наставника.
- ученик добија оцену довољан (2), ако остварује минималан напредак у савладавању програма предмета и испуњавања уз помоћ наставника захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз минимално ангажовање ученика.
По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: уз помоћ наставника примени, изведе и користи комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама.
По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и неке елементе технике кретања у спорту и свакодневном животу.
По завршетку теме гимнастика, ученик користи неке елементе гимнастике уз помоћ наставника.
По завршетку теме спортске игре, ученик елементе технике у игри уз помоћ наставника, примењује основна правила спортске игре.
По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да препозна кретања у различитом ритму.
- ученик , добија оцену недовољан (1), ако не остварује минималан напредак у савладавању програма предмета и ни уз помоћ наставника не испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања.
По завршетку теме физичке способности, ученик не уме својим речима да објасни сврху и значај вежбања.
По завршетку теме атлетика, ученик не препознаје и не користи ниједан технички исправан елемент кретања у спорту и свакодневном животу.
По завршетку теме гимнастика, ученик не поштује правила понашања у и на просторима за вежбање у школи и ван ње.
По завршетку теме спортске игре, ученик не примењује и не поштује правила тимске и спортске игре у складу са етичким нормама.
По завршетку теме плес и ритмика ученик не препознаје основни ритам.