Радно време: Понедељак - Петак, 08:00 - 17:00

Предмет - физичко и здравствено васпитање

Критеријуми оцењивања

  • Физичко и здравствено васпитање   -

 

 Бројчано оцењивање успеха ученика из предмета физичко издравствено васпитање обавља се на основу следећих критеријума:

 

  • ученик , добија оцену одличан (5) ако остварује веома значајан напредак у савладавању програма предмета и у потпуности самостално испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз веома висок степен ангажовања . 

По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи сложени комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама. 

По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи веома висок ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.

По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике на високом нивоу у свакодневним животним ситуацијам и игри.

По завршетку теме спортске игре, ученик одлично користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на школским такмичењима.

По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у различитом ритму и игра народно коло.

 

 

  • ученик добија оцену врло добар (4), ако остварује значајан напредак у савладавању програма предмета и у потпуности, самостално, испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз висок степен ангажовања.

По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи једноставни комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама. 

По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи  висок ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.

По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике у свакодневним животним ситуацијам и игри.

По завршетку теме спортске игре, ученик  користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на унутраодељенским такмичењима.

По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у ритму и игра народно коло.

 

 

 

  • ученик добија оцену добар (3), ако остварује напредак у савладавању програма предмета и у потпуности, самостално испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз ангажовање ученика.

По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: примени, изведе и користи комплекс вежби у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама. 

По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и користи достигнути ниво усвојене технике кретања у спорту и свакодневном животу.

По завршетку теме гимнастика, ученик користи елементе гимнастике уз помоћ наставника.

По завршетку теме спортске игре, ученик делимично користи елементе технике у игри, примењује основна правила спортске игре и учествује на појединим такмичењима.

По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да изведе кретања у ритму уз помоћ наставника.

 

 

 

  • ученик добија оцену довољан (2), ако остварује минималан напредак у савладавању програма предмета и испуњавања уз помоћ наставника захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања, уз минимално ангажовање ученика.

По завршетку теме физичке способности, ученик ће бити у стању да: уз помоћ наставника примени, изведе и користи  комплекс вежби  у спорту, рекреацији и различитим животним ситуацијама. 

По завршетку теме атлетика, ученик ће бити у стању да: комбинује и неке елементе технике кретања у спорту и свакодневном животу.

По завршетку теме гимнастика, ученик користи неке елементе гимнастике уз помоћ наставника.

По завршетку теме спортске игре, ученик елементе технике у игри уз помоћ наставника, примењује основна правила спортске игре.

По завршетку теме плес и ритмика ученик ће бити у стању да препозна кретања у различитом ритму.

 

 

  •  ученик , добија оцену недовољан (1), ако не остварује минималан напредак у савладавању програма предмета и ни уз помоћ наставника не испуњавања захтеве који су утврђени исходима физичког и здравственог васпитања.

По завршетку теме физичке способности, ученик не уме својим речима да објасни сврху и значај вежбања. 

По завршетку теме атлетика, ученик не препознаје и не користи ниједан технички исправан елемент кретања у спорту и свакодневном животу.

По завршетку теме гимнастика, ученик не поштује правила понашања у и на просторима за вежбање у школи и ван ње.

По завршетку теме спортске игре, ученик не примењује и не поштује правила тимске и спортске игре у складу са етичким нормама.

По завршетку теме плес и ритмика ученик  не препознаје основни ритам.