


ОБАВЕШТЕЊЕ ЗА УЧЕНИКЕ/ЦЕ И РОДИТЕЉЕ О ДИНАМИЦИ РАДА И ВРЕДНОВАЊУ УСПЕХА УЧЕНИКА ЗА ПРЕДМЕТ ФРАНЦУСКИ ЈЕЗИК
Основне напомене
- Да би ученици и ученице успешно пратили/е час француског језика потребно је да свако од њих поседује уџбенички комплет (уџбеник и радна свеска, свеска за глаголе), свеску на линије или квадратиће и прибор за писање
Оцењивање ученика/ца:
- Ученик/ца добија оцену на основу контролних и писмених задатака, усменог одговарања и активности на часу.
- Закључна оцена на крају школске године изводи се на основу просека свих оцена добијених током оба полугодишта.
Контролни и писмени задаци
- У сваком полугодишту ученици раде по 1 контролна задатка и по 1 писмени задатак ( изузетак је пети разред где у првом полугодишту имамо два контролна задатака )
- Термини контролних и писмених задатка ће бити видљиви за ученике и ученице, као и за родитеље на сајту школе
- Сваки/а ученик/ца има право на једну поправку оцене са контролног/писменог задатка у току полугодишта Поправка се ради на претчасу или после часова у договору са наставником или наставницом, најдаље 8 дана после прве израде
- Ученици/це који/е из оправданих разлога не раде тест у редовном термину, моћи ће исти радити само једном без права на поправку у термину који договоре са наставником/цом
Усмено одговарање
- Усмени одговори ученика/ца на часовима се оцењују тако што наставник/ца бележи активност ученика/це на часу и процењује ниво усвојених исхода и напредак у учењу
Активност ученика/ца ће се вредновати према следећим одредницама:
- Да ли је дошао/ла спреман/а на час (има све што је потребно за рад на часу);
- Да ли пажљиво прати наставу и учествује у активностима, сарађује са другим ученицима/цама;
- Да ли редовно ради домаће задатке
Ученици/це ће редовно добијати домаће задатке, који ће на наредном часу бити проверени. Редовност у изради домаћих задатака биће евидентирана у ес дневнику;
Уколико ученик/ца освоји 80 до 100% максималних бодова на општинском такмичењу из француског језика добија највишу оцену као један од видова награде
Владање ученика/ца:
- На часу се редовно прати понашање свих ученика/ца;
- За мање ометање часа наставник/ца опомиње ученика/цу;
- Наставник/ца уноси у ес дневник запажање о владању ученика/це само у случају непримереног понашања или нереаговања на опомене;
- Наставник/ца редовно обавештава разредног старешину о владању ученика/це, а по потреби и стручну службу (педагошкињу, психолошкињу)
Информисање родитеља и ученика и ученица о учењу и понашању:
- Ученици/це на часовима усмено добијају повратну информацију о напредовању и учењу;
- Родитељи ће добити повратну информацију о активности ученика/це у виду коментара у ес дневнику
Сви родитељи који желе могу заказати разговор са предметним/ном наставником/цом, уз претходну најаву и договор (или у терминима који су назначени у ес дневнику)